Projektowanie logo
Czasami jeden obraz mówi więcej niż tysiąc słów. Ogromne znaczenie logo uświadamiają nam symbole takich firm, jak Mercedes, Adidas czy Nike: znają je nawet osoby, które nigdy nie kupiły ich produktów.
Logo spełnia niezwykle ważną rolę marketingową - tworzy emocjonalną więź między przedsiębiorstwem i jego klientami. Obecność znaku towarowego sprawia, że nabywca przywiązuje się do marki, a w przyszłości łatwiej podejmuje decyzję o zakupie.
Agencja reklamowa I-Creative przygotuje dla Państwa profesjonalne logo w jednej z trzech możliwych form:
- logotypu,
- symbolu graficznego,
- łączonej.
Logo wykonujemy:
- w odcieniach szarości (np. do faksu czy wydruku na czarno-białej drukarce),
- w jednolitych kolorach (płaskie, bez cieniowania, np. do prostych grafik, nadruków reklamowych lub do wycinania z folii),
- z cieniowaniem (tworzące wrażenie przestrzenności, przeznaczone do wydruków kolorowych oraz do publikacji w Internecie).
Po wykonaniu i zaakceptowaniu projektu jest on przekazywany klientowi, wraz z prawami autorskimi, w następujących wersjach:
- wektorowej (corel draw),
- rastrowej (mapa bitowa – jpg, tif, png bez tła i w dowolnym rozmiarze).
Oferujemy również lifting logo już istniejącego, dostosowujący je do nowoczesnej stylistyki przy jednoczesnym zachowaniu charakterystycznych cech.