Folie samoprzylepne

Trwałe, niedrogie i rzucające się w oczy reklamy na folii samoprzylepnej to świetny sposób na zagospodarowanie powierzchni na szybach, szyldach, blachach czy podświetlanych kasetonach. Choć koszt wykonania nadruku jest niski, planując ekspozycję warto wziąć pod uwagę również wartość podkładu, na którym zostanie zaaplikowana folia.

Rodzaje folii

Folia monomeryczna błyszcząca lub matowa

  • folia samoprzylepna walcowana,
  • aplikacja na płaskich powierzchniach, np. szybach, tablicach, planszach, a także pojazdach,
  • trwałość: 3 lata,
  • w przypadku oklejania pojazdów zalecamy laminowanie w celu zabezpieczenia folii przed otarciami lub innymi uszkodzeniami mechanicznymi,
  • gwarancja: rok.

Folia monomeryczna przezroczysta
  • folia samoprzylepna walcowana,
  • aplikacja na płaskich powierzchniach wyłącznie w kolorze białym,
  • trwałość: 3 lata,
  • zalecamy wykorzystanie w reklamach podświetlanych typu backprint lub backlit, a także na szybach – wówczas folia sprawia wrażenie witrażu,
  • gwarancja: rok.

Backprint – folia do podświetleń
  • folia poliestrowa pokryta warstwą pochłaniającą atrament, rozpraszającą światło,
  • wydruk lustrzany, zapewniający żywe kolory, zabezpieczony przed uszkodzeniami poliestrowym podkładem,
  • wymaga mocnego stałego podświetlenia,
  • gwarancja: rok.

Backlit – folia samoprzylepna do podświetleń

  • samoprzylepna folia polimerowa,
  • trwałość: 5 lat,
  • aplikacja na powierzchniach płaskich lub o niewielkich krzywiznach,
  • przepuszczalność światła: ok. 40 proc.,
  • zapewnia atrakcyjny wygląd także bez podświetlenia,
  • gwarancja: rok.

Folia wylewana na powierzchnie niepłaskie

  • samoprzylepna folia wylewana,
  • aplikacja na powierzchniach mocno zakrzywionych, np. na szczególnych modelach samochodów,
  • wytrzymałość: 5 lat,
  • zalecamy laminowanie w celu zabezpieczenia przed uszkodzeniami mechanicznymi,
  • gwarancja: 2 lata.